lördag 28 maj 2011

Djurkommunikatör sökes!

HJÄLP!
Det här är min katt Rasmus Tony Olsson
- lillrasse, rasmus


Han har varit borta närmare två veckor nu och det är inte likt honom. Han är en utekatt, bondkatt, på 4-5 år och han får komma in och ut som han vill. Han har varit min och bott här sedan han var 8 veckor. Han är kastrerad. Han lyssnar på Rasmus och Lillrasse. Jag skulle bli glad om du läser detta och som är djurkommunikatör kan försöka prata med honom och be honom komma hem. Ta reda på om han är okej, om något hänt, varför han håller sig borta och om han ens fortfarande är i livet. Jag tror att han kan hålla sig borta du vi ska flytta inom kort och min familj ska sälja huset. Jag tror han känner på sig det. och jag tror att min valp Ailo kan bidra till hans försvinnande då han inte verkar tycka så vidare bra om henne. :(

Är du ingen djurkommunikatör kanske du känner någon eller vet om någon djurkommunikatör som du kan föra detta vidare till? Oavsett om du tror på djurkommunikation eller inte. Jag är beredd att testa och  jag blir glad över all hjälp jag kan få! Jag vill göra allt jag kan för att få hem honom! Det gör ont i mitt hjärta just nu. Oavsett om vad du tror och tycker om djurkommunikation så blir jag glad om du kan föra detta vidare till djurkommunikatörer! Jag kan tyvärr inte bidra med så mycket pengar och ber er därför att göra detta av god vilja. Jag saknar min prins så otroligt mycket!

RASMUS KOM HEM!

Hänvisa alla som kan tänkas beröras av detta hit!

http://truhoppochkarlek.blogspot.com/2011/05/djurkommunikator-sokes.html#comments

http://truhoppochkarlek.blogspot.com

Tack på förhand!


























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar