lördag 28 maj 2011

headache, not okey

Huvudvärk. Usch!

Har fortfarande inte gjort något med D men det blir om en liten stund. Just nu håller jag på att göra kyckling och ris till mig själv då pojkarna och pappa åt blodpudding. Blöööh! Men men, smarrigt värre. Jag längtar till Jenny och vårt nya liv! Nyttighet och motion och inget jäkla sullande med massa socker och snabbmat! Ingen sockerhuvudvärk och en välmående kropp! Just idag tror jag huvudvärken beror på spänningarna ute, det ligger åska i luften och luften är tung. Men nu måste jag ägna mig åt lite gödning av mig själv. Hehe!

2 kommentarer:

  1. ... Jag längtar också! Just nu sitter jag i en ekande tom lägenhet och kan knappt tro på att jag flyttar ut i morgon...! Ett steg närmare en bättre framtid. Toklängtar efter dig! (Många utropstecken hann jag med ser jag :P)

    SvaraRadera
  2. Kärlek till dig! :) Vi syns om ca två veckor hörru, det är inte långt kvar nu! o.O :D

    SvaraRadera