tisdag 1 mars 2011

VIRRIGT

Livet är lite upp och ner, lite virrigt men ändå ganska stabilt. Jag har lite funderingar och tankar och frågor som inte blir besvarade just nu, för de går inte att svara på just nu helt enkelt. Men samtidigt känns livet inte jättekonstigt, bara lite annorlunda. Det känns läskigt inför förändringen som sker i mitt liv just nu och samtidigt så känns det också läskigt att bli vuxen,  att flytta hemifrån, att oroa sig för pengar, att inte veta hur man ska göra. Oavsett hur förändringen som sker just nu utvecklar sig så flyttar jag i sommar. Den 12 juni. Flyttdatum är satt, dock flyttar jag ju till släktingar men ändock en flytt.

De som känner mig vet vad som har hänt och vad som är på gång. Och jag tror det är okej för er läsare att också veta vad som händer, varför mitt humör går lite upp och ner. Mina föräldrar håller på att skilja sig. Jag mår ganska bra, tycker jag i alla fall, men det är ju aldrig roligt. Många frågor kretsar inom mig men inte på grund utav mina föräldrars beslut i sig, utan på grund utav andra saker. Hur blir det i framtiden till exempel? Men det löser sig, det gör det alltid. På något sätt även om det inte blir som man tänkt sig.

Men nu vet ni. Dóttla, Ailo och Rasmus kommer ju såklart hänga med mig till södra Sverige så det är ju ingenting med djuren :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar