tisdag 1 mars 2011

varma koppen hallon blåbär

Sitter hemma och dricker varma koppen hallon blåbär. Mums. Som ni precis läste är jag hemma och inte på jobbet. Min arbetskollega Viktor ringde och bad mig ta hans pass på torsdag istället, så vi bytte helt enkelt. Jag var hemma en stund för ca en timme sen också men min lillebror Cornelis missade bussen så jag och Ailo fick åka och hämta honom så nu är jag hemma igen. Till min goa dryck äter jag också Raskers rostbröd med getmese på. MUMSIGT värre. Jag har inte hunnit kika nästan alls på Linnea och Wojje men hon red honom med endast repgrimma och grimskaft idag.. Tuff tjej! Haha! Hon är som jag var när jag var i den åldern, ordädd och med grym balans på hästryggen, lite halvt tokig helt enkelt! Men det är så det ska vara, det är så det är rätt. Man måste våga testa sig fram för att utvecklas tillsammans med sin häst. ;)

Jag tänker ta mig en stund med min egna fina springare när jag fikat klart, har väldigt mycket inspiration just nu. Härligt! Dessutom är det ju ljust ute till ca 5- halv sex så nu jäklar ska jag börja komma igång. Hejja vårkänslor!

Sedan ska jag nog försöka plugga lite. Hehe, inte min starka sida det senaste året.
old ego pic

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar