tisdag 1 mars 2011

Dålig morgon

Efter den "oroliga" kvällen/natten så försov jag mig självklart. Kom iväg hemifrån vid 07.55 och började egentligen 8.15. Great. Var dessutom tvungen att tanka vilket tog lite tid men bilen blev glad. När jag äntligen kommer till skolan och har parkerat bilen så ska jag in och växla lite pengar för att kunna betala parkeringsautomaten. Självklart är skolans växlingsmaskin avstängd. Skitsamma tänker jag och vandrar ner till cafeterian för att växla där. Lyan var stängd. Underbart. Dessutom låg väskan kvar i bilen så jag fick gå hela vägen tillbaka för att hämta väskan och strunta i att betala parkeringen. Väl inne i skolan igen känner jag att blåsan är full och jag får gå på toa. Kommer in i klassrummet ca 45 min sen och fattar knappt någonting av genomgången. Yes. Lovely. Aja, hoppas på att resten av dagen går lite bättre. Ska hem till Lina och plugga lite efter skolan och innan jobbet. Soft! Och Linnea fixar pållarna idag. Skönt!


Nej nu ska jag göra lite vettigt och läsa igenom några stenciler vi fick.
Puss och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar