måndag 13 december 2010

FitLine

Ett tips till alla!

Jag har haft problem i flera år med orkeslöshet och huvudvärk. Ibland blir jag så trött av skolan att jag somnar när jag kommer hem, allt kan kännas otroligt arbetsamt och jobbigt och jag blir allmänt seg. Kroppen blir seg. Ibland har jag huvudvärk flera dagar i veckan och det tar på krafterna.

Jag vet att många blir lite småtrötta nu i vintermörkret och att livet inte känns lika lätt som det kan göra på sommaren! Och då vill jag ge er tipset att prova FitLine. Det är ett ganska dyrt näringstillskott som ger dig all näring du behöver under en dag. Jag själv testade detta i två månader och från början var jag jätteskeptisk. Jag trodde inte att mina "problem" skulle lösas bara sådär. Under dessa två månader hade jag huvudvärk 3 -4 gånger allt som allt och efter de första två veckorna var min trötthet/seghet som bortblåst. Jag orkade mer och jag fick ett bättre humör. När mina två månaders FitLine-kur tog slut så märktes det enorm skillnad. Efter någon vecka kom huvudvärken och tröttheten tillbaka och jag var inne i samma spår igen. Så för mig har FitLine verkligen hjälpt. För mig fungerade och fungerar det verkligen och jag rekommenderar starkt deras produkter!

De produkter jag har testat är dessa tre som visas på bilden.

FitLine Activize, FitLine Basics och FitLine Restorate

FitLine Basics är näringen du behöver, Activize sätter fart på blodet och ser till att blodomloppet kommer igång och Restorate är alla mineraler, typ. Man blandar ner dem i ett glas vatten och dricker det, jag blandar med juice då jag ogillar smaken. Dessa tre kan man beställa som i ett paket och antingen får man dem som på bilden i tre burkar, eller så får man portionspåsar med Basics och Activize blandat och en burk med Restorate. Har man dåligt blodcirkulation eller är allergisk mot något så läs innehållsförteckningen och testa små mängder från början. Mamma fick en jättereaktion av Activizen då hon är lite känslig mot rödbetsextrakt. Har du dålig blodcirkulation kan du också få en extrem reaktion av Activizen, bli röd och varm över kroppen eftersom blodet strömmar ut i alla små blodkärl. Men som sagt, börja med lite granna och öka sedan till rekommenderad dos så ska det inte vara några problem och efter någon vecka lär du märka skillnad på orken! ;)

Är du intresserad så maila mig eller kommentera här så kan jag ge dig numret till Anna Sandler eller Gunnvor Nordström som säljer FitLine här i Östersund och de är lite billigare än hemsidan. Är du ungdom så får du detta paket för 850 :- hos dem! De kan dessutom göra en hälsokoll och se hur din kropp mår, vilket jag också rekommenderar att testa....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar