lördag 14 maj 2011

not well

Mår inte sådär superbra. Huvudvärken och orken är ok just för tillfället men misstänker att det är på grund utav att jag tog en panodil vid tre. Misstänker alltså att jag kommer må sämre snart igen, men det kanske går över till imorgon. Jag hoppas på det i alla fall! Dóttla och Wojje får alltså vila idag, mest för att jag mår som jag mår men också för att de har nyfixade fossingar. Känns inte schysst att rida/promenera med dem när de är nyverkade, då jag måste passera grusvägar hur jag än gör.

Klicka på bilderna för att komma till fotografen! ;)

Sara och Chefen tog ett pass på ridplanen idag, jag hade velat kika men mår ju som jag mår så det blir till att stanna här framför tv:n.

Om någon timme blir det eurovision song contest! ;)
Pussen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar