lördag 14 maj 2011

headache

Igår bar det av in till Annelie och en kort stund senare till krogen. Vi tog det lugnt och jag beställde in två alkoholfria drinkar under tiden vi satt i baren. Den snygga bartendern bjöd på den andra, nice. runt 00-tiden kom allt folk och det blev trångt och djävligt, jag blev astrött (hade egentligen kunnat slockna vid 19-tiden men bestämde ju mig för att trotsa min kropp och dra ut) och jag och Annelie drog hem vid 00.20. Vaknade vid 07.15 av väckarklockan. Ville döda den men kunde inte då jag var tvungen att kliva upp och åka hem till pållarna. Huvudet dunkade envist och hårt. Jag plockade upp Malin och hennes kille Erik och bad Malin köra bilen, så plocckade vi upp bror Viktor och åkte hem till Börön. Väl hemma var det morgonfodring av hästar, täcken på och ut med dem. Sedan degade jag i sängen, försökte sova men frös för mycket om fötterna. Vid elva skjutsade jag Malin och Erik till Brunflo innan jag åter hamnade i sängen med mitt dunkande huvud. Runt tre vaknade jag och tio över dök Angie upp. Jag bjöd Angie på kaffe och åt min "frukost" då innan vi vandrade ut i stallet för att Wojje skulle verkas. Nu har Wojjes hovar blivit fixade, mina boxar mockade och maten inlagd. Just nu sitter jag hos mormor och morfar, fortfarande med huvudvärk, och ska äta middag. Blir väl melodifestivalen ikväll.

Men see yaa lateeeeeeer bloggers ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar