söndag 17 april 2011

Life is big

Känns grett. Stockholm på tisdag, dkm-konsert, semester och när jag kommer hem; PÅSKLOV :D kan livet bli bättre!? Haha, så otroligt skönt! Välbehövligt. Kommer dock sakna min hund snuskigt mycket under semestern i Stockholm. Mysvovven! Och myspållen!

Flyttade ner hästarna i morse, gick superbra. Flyttade även ner lite ryktsaker, foder och annat bra att ha. När jag kommer tillbaka blir det till att börja packa inför flytten. Känns lite konstigt. -.- När kommer jag HEM igen liksom? Börön, mitt liv? Mitt hem. Jag kanske skapar mig ett annat hem någonstans, vem vet. Det känns ju stort och fluffigt och konstigt och underbart och läskigt och ja allt på samma gång! Under det senaste året har jag fått nya kompisar som jag egentligen inte vill lämna. Angie och Linnea, åldersskillnad så det skriker om det. Men vad spelar ett par siffror för roll?  De är två otroligt grymma, sköna, coola och underbara människor som det känns jobbigt att lämna. Fast egentligen lämnar jag ju inte dem, jag bara bosätter mig lite längre bort. Men samtidigt vet jag att vi kommer träffas så otroligt sällan. Usch. Hemska tanke!

Jobbade idag, gick bra. I och med att jag och några andra från jobbet flyttar nu i sommar så har vi fått in två nya jobbarkompisar. Den ena träffade jag förra veckan och den andra nu idag. Sjukt trevliga och roliga människor! Kommer verkligen sakna mitt jobb! Min arbetsplats och mina kollegor....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar