onsdag 23 mars 2011

Go kväll

Kom nyss in från stallet. Snabbmockade Dóttlas box innan jag släppte in mina två små troll. Wojje fick äran att stå i stora boxen (två boxar utan mellanvägg) så att jag slapp mocka hans box också. Hästarna travade in i stallet när de väl förstod att jag stod och skrek i vinden, de ville in. Hann inte se om Wojje haltade men verkade inte så farligt i alla fall i och med att han självmant travade in. Båda två fick på sig stalltäcken och Wojje fick på sig magnetdojjorna. De var ganska frusna och stela i och med att det blåser storm här och det har kommit nysnö men jag hoppas att de får upp värmen i musklerna med hjälp av pyjamasarna de fick på sig. Dumma äckelpäckelväder!

Och min mage gör fortfarande ont men det är överkomligt, tror det är ganska lugnt. Hoppas på det i alla fall! Det är väl det jag har att komma med nu i uppdateringsväg. Ska försöka sova om en stund, men först ska jag göra i ordning en väldigt god smoothie och trycka i mig!

Tack för ert stöd och era värmande ord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar