onsdag 9 mars 2011

Blabliblablö

Vaknade 07.00 idag. Väckarklockan ska ringa 09.00. Känner att det där med att ta sovmorgon inte riktigt är min grej, trots att jag vill sova.

Hästarna är i alla fall utsläppta, morgonfodrade  och nöjda. Ailo är morgonpinkad och har fått frukost. Jag själv har precis tvingat i mig ett glas fitline. Urk. Det smakar äckelpäckel! Men jag märker en enorm skillnad mot när jag inte dricker det så det är bara att trycka i sig. Jag ska väl fundera ut någon god frukost om en liten stund, och sedan blir det nog hundpromenad med alla tre busfrön.

Vid 12-tiden tar jag min lilla hund och åker iväg till grannbyn. Där ska vi få en valpträning av Anette som varit hundtränare. Ska bli otroligt roligt för både mig och Ailo! Förhoppningsvis väldigt lärorikt också! Haha.

När jag jobbar/ är i skolan så är det bra väder men när jag  är ledig och vill ut och göra saker, ja då är det mulet och tråkigt väder i allmänhet? Suck... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar