torsdag 27 januari 2011

LOL

Min hund är söt. När Therese var här och hälsade på för någon vecka sedan så fick vi oss ett gott skratt på valpens bekostnad. Vi låg i sängen och kikade på film, plötsligt hör Ailo något och hoppar ner från sängen, rusar ut genom dörren och lyckas rusa in i ett lakan som hängde över min dörr. Resultatet? Ett spöke såklart!


Så fort detta hände grabbade jag tag i mobilen som låg nära tillhands och filmade min tokiga lilla hund. I  filmen har hon precis fått lakanet över sig  och som ni märker är filmen väldigt kort och direkt efter så trasslade jag ut henne! Det gick i alla fall bra och hon blev inte ett dugg rädd. Men jag måste ju säga att hon bjuder på rejält goa skratt, min lilla valpis. Hon är ganska klumpig av sig! x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar