tisdag 4 januari 2011

Idag

Om en stund kommer Tanja Deimo hit och så ska vi ta våra vildhjärnor till hästar på en tur tillsammans. Kommer bli intressant. Hon får skjuts av sin pojkvän och min kompis Alexander Strid och jag vet faktiskt inte om han ska följa med på en ridtur (får skritta på lugna fina Trú i så fall) eller om han ska stanna hemma, alltså hemma hos mig, under tiden. I så fall får han vara hundvakt! Hehe. 

Ska i alla fall bli intressant att träffa Tanjas häst Kolga (6 årig islänning, alltså ett år yngre än D!) som verkar vara så otroligt lik Dóttla i psyket, i alla fall av det jag läst på Tanjas blogg! Haha, undrar hur detta kommer gå. Ni får väl hålla utkik i tidningarna efter våra dödsannonser... Nej då, skämt åsido! Jag tror det kommer gå bra, bara Dóttla håller sig i skinnet och inte bitchar under ridturen/ turerna. Båda två verkar vara ena riktigta surkärringar vad det gäller andra hästar. Men utmaningar är till för att utveckla, eller hur!? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar