söndag 9 januari 2011

By the way

Vad tycker ni om "min" nya design?

I och med att jag har den här bloggen på blogger.com så kan jag inte sitta och designa själv riktigt. Men man kan ju alltid bestämma lite själv med bloggers designer. Eller ganska mycket faktiskt! Ändra färger, bredder, hur bloggen ska vara "uppbyggd" dvs; med menyer på båda sidor, på ena sidan eller under, vilka gadgets som ska finnas med, var de ska sitta osv. Gadgets = alla grejjer i "menyerna" såsom vädret, djungelboken-texten, kategorierna. Osv. Det går att göra otroligt mycket trots att man inte sitter och designar själv, vilket är otroligt roligt och SKÖNT. Skönt att inte behöva sitta med alla HTML-koder och försöka få till det bra och "rätt". Och bilden i headern är ju såklart min egna som jag reidgerat till i Photoshop, eller ja; det är ju Lina som fotat den!

Så vad tycker ni? Jag är riktigt nöjd faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar