måndag 11 oktober 2010

Wojjedojje

Lilla Wojjedojje stod inne och väntade på att bli ompysslad när jag kom hem. Linnea tog en promenad med honom tidigare ikväll och lät honom stå inne tills jag kom hem. Egentligen är det bättre för Wojjes ben att gå ute men det visste ju inte Linnea, MY BAD! Jag glömde bort att säga det när jag pratade med Linnea så det är ju mitt fel.

När jag kom ut konstaterade jag att Wojjes ben hade svullnat lite eftersom han stått inne en stund, men det var faktiskt inte så illa. Något mer svullnad än igår kväll men inte så farligt. Jag tvättade muggen med lite (eller ganska mycket) jodopax, smörjde sedan med Aloe Vera gel och sist av allt körde jag lite amatörhealing innan han fick gå ut i hagen och skrota igen. Imorgon blir det en promenad plus 30 min boxvila med magnetboots på, och såklart rengöring och smorning.

Sagoprinsen!

1 kommentar:

  1. Härliga wojje så bra han har så duktiga skötare som sköter om honom så väl!

    SvaraRadera