torsdag 7 oktober 2010

I min hästs huvud


HAHAHAHA
Jag skulle ta ut henne ur hagen, utan grimma och grimskaft. Fram till grinden fungerade det bra, öppnade, släppte ut henne. Dottla ställde sig och åt medan jag stängde grinden. Jag började då gå fram till henne och då promenerade hon iväg med mig. Över grannens gård, över lilla ängen, ut på stora nedanför oss. Japp. Kul. Jag fick komma ca 5 meter nära innan hon började gå igen. När vi var på ängen nedanför vårt hus tog jag upp mobilen som ni ser resultatet av här ovanför. Och det är våra hundar som står för ljudeffekterna i bakgrunden.


Tanken var alltså att ta med henne in i stallet och ta av täcket som precis gick sönder när jag kom. (Sjukt roligt att ha en häst som hatar täcken). Men så blev det ju inte. Efter en stunds promenerande "hästjagande" fick jag komma fram och hämta henne. Great. Haha. Då blev det en ridtur men den måste få ett eget inlägg! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar