tisdag 9 februari 2021

Hallå!

Hej, bloggen. 

Ibland vill jag bara skriva. Rensa ut mina tankar. Eller egentligen mina känslor. Känslor är inte logiska, de kommer och går och skapar ibland onödigt mycket ståhej i sin väg. Jag försöker städa ut och jag ser att jag har kommit långt. Oerhört långt i min process som handlar om att hantera och bearbeta i den för mig stora livsförändringen som skett. Jag mår bättre och bättre för varje dag som går, mina känslor blir stabilare. Det går längre tid mellan mina "sorgeperioder" när känslorna blir stora som berg eller djupa dalar. De är färre och är mycket "grundare" nu. Det går snabbare och snabbare att arbeta mig ur dem. Men jag längtar tills den här känslomässiga stressen har lagt sig helt, när mina känslor inte triggas igång längre. Som jag längtar. 

Något som hjälper mig med mitt mående är att köra yoga. Gärna dagligen, men nu när jag jobbar heltid igen blir det ofta något avbrott då och då. Men när jag gör det så mår jag väldigt bra. Det hjälper mig att varva ner och andas. Att ta en stund för mig. Nu ikväll körde jag det här passet, efter att grabbarna somnat. Så himla skönt. 


Ibland är det så lite som behövs, för att göra mig glad och nöjd. Och framförallt; LUGN. Jag har börjat hitta den där glädjen igen. Glädjen och det fina med livet. Mina känslor drar fortfarande i mig och är jag stressad blir jag mycket mer instängd i mig själv, det är som att jag fastnar i tankarna och känslorna. Men dom fina stunderna är längre än de jobbiga, jag känner mig mer och mer glad. Jag känner mig mer hel, ibland får jag fortfarande den där känslan av att mina känslor ligger utanför kroppen. Men även det har börjat ge med sig. 



Idag har jag haft en superfin dag med barnen. Vi hade en mysig sovmorgon, en lugn förmiddag hemma innan vi vandrade ner till badhusparken där vi grillade korv och lekte på isen och i den uppbyggda snöborgen. Vi blev ute i några timmar så eftermiddagen spenderades inomhus med en hel del pussel. Vi la alla grabbarnas pussel. Och vi fick en riktigt fin pusselstund där Otto och Axel verkligen hjälptes åt. De var dock bestämda med att mamman fick minsann hålla sin händer i styr och inte lägga sig i deras pussel. Jag fick snällt sitta och titta på och guida på håll. Sen körde vi disco och försök till träning, vilket dog ut rätt snabbt... 

Dagen idag ska jag spara i min mentala minneskorg. Det har varit en superbra dag med många fina stunder. I morgon är en ny dag, med nya utmaningar och äventyr. God natt!

8 kommentarer:

  1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i förhållande med Anderson i flera år, slöt han med mig, jag gjorde allt för att få honom tillbaka men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har till honom, Jag bad honom med allt, jag lovade men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en trollformell som skulle kunna hjälpa mig att ge en trollformel för att få tillbaka honom men jag är den typen som aldrig trodde på trollformler, jag hade inget annat val än att prova det mailade spell caster, och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara okej före tre dagar, att mitt ex kommer att återvända till mig före tre dagar, han kastade trollformeln och överraskande den andra dagen var det runt 16:00. Mitt ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag svarade på samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom. Det var så vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att alla jag känner som har ett förhållandeproblem, jag skulle vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfulla trollformeln som hjälpte mig med mitt eget problem. Hans e-post: {drogunduspellcaster@gmail.com} du kan skicka honom e-post om du behöver hans hjälp i ditt förhållande eller något annat ärende.
    1) Love Spells
    2) lösning och botemedel mot all sjukdom
    3) Växtbaserade botemedel mot någon sjukdom / sjukdom
    4) Äktenskapstavlar
    5) Graviditetsförtrollning
    6) Breakup Spells
    7) Döden
    8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor
    9) vill tillfredsställa din älskare
    10) Lotteri
    Kontakta den här stora mannen om du har några problem för en varaktig lösning
    via {drogunduspellcaster@gmail.com}

    SvaraRadera
  2. Vad skulle jag ha gjort för att få tillbaka min man om inte hjälpt av DR ISIKOLO. Jag är Tamara och jag var helt förvirrad när min man skilde sig från mig och sa att han var trött på mig. Mitt liv var ingenting utan honom och jag försökte allt jag kunde för att få honom att avbryta skilsmässan men han sa att han hade bestämt sig och att vi gick skilda vägar. Jag grät i chock, skam och smärta när min vän när jag sökte hjälp och jag blev tillsagd att kontakta DR ISIKOLO för att få hjälp av en gammal vän till mig när hon hörde vad jag gick igenom och jag kontaktade skyndsamt DR ISIKOLO och förklarade allt för honom och han sa till mig att min man kommer tillbaka till mig och ber mig att acceptera tillbaka honom inom 48 timmar. Senare samma dag ringde min man mig på telefon och grät och vädjade om förlåtelse först, jag trodde att jag drömde tills han kom till huset och tiggde och jag accepterade honom med vetskapen om att jag har gjort allt för att återförenas med honom. Just nu lever vi båda som ett. För fler frågor om hur du kommer i kontakt med DR ISIKOLO via e-post: isikolosolutionhome@gmail.com eller WhatsApp honom på +2348133261196.

    SvaraRadera
  3. Min äktenskapsresa började för två veckor sedan när min fru på 12 år bytte ut mig mot en man som var 10 år yngre. Jag är 57 och hon är 55. Jag gick genom öknen och under min resa hittade jag doktor Isikolo. Gud använde honom för att läka mitt krossade hjärta och tog bort mina smärtor med hans kraftfulla kärleksförtrollning. det var svårt för mig att försöka få tillbaka henne hem utan framgång och det blev en plåga för mina barn och jag. Jag litade på DR ISIKOLO och jag vet att han kommer att återställa mitt äktenskap. Jag förklarade allt för honom och han sa till mig vad jag skulle göra och han gjorde sitt och min fru återvände hem till mig och våra barn på mindre än 48 timmar. Vi måste ha tro. Tro är förvissningen om det vi hoppas på och övertygelsen om det som inte syns. Män och kvinnor snälla ge inte upp, Gud kan använda doktor Isikolo för att återställa ditt äktenskap eller din relation. Tappa inte hoppet och han hjälper verkligen människor och jag är vittne. Kontakta DR ISIKOLO via e-post: sikolosolutionhome@gmail.com eller hans WhatsApp på: +2348133261196.

    SvaraRadera
  4. DR ISIKOLO har gjort det igen för mig efter att ha hjälpt mig att få tillbaka min man. Jag heter Vanesa Erik och jag vill berätta för världen om DR ISIKOLO den stora trollformlern som förde tillbaka min estrandade make till mig när jag trodde att allt hopp var förlorat. så jag kontaktade honom och följde allt han sa åt mig att göra och jag fick faktiskt resultatet inom 48 timmar som han försäkrade mig. DR ISIKOLO använde sin kraftfulla besvärjelse för att få ett leende på läpparna genom att få tillbaka min man med sin besvärjelse, först trodde jag att jag drömde när min man kom tillbaka till mig på knä och bad mig att förlåta henne och acceptera henne tillbaka och till och med sedan dess älskar han mig mer än jag någonsin förväntat mig, så jag lovade mig själv att jag kommer att låta världen veta om DR ISIKOLO eftersom han är en fantastisk man. Har du problem i ditt förhållande? har din partner gjort slut med dig och du fortfarande älskar och vill ha honom eller henne tillbaka? eller behöver du hjälp av något slag, kontakta DR ISIKOLO idag för jag ger dig 100% garanti för att han kommer att hjälpa dig precis som han hjälpte mig. DR ISIKOLO e-postadress är: isikolosolutionhome@gmail.com eller hans WhatsApp/Viber honom på: +23481333261196.

    SvaraRadera
  5. KONTAKTA DEN BÄSTA LOTTERISTANKARE FÖR RÄTT LOTTERI NUMMER NU ÄR HANS LOTTERI GARANTI 100% WHATSAPP +2348147400259

    Jag vill dela med mig av mitt underbara vittnesbörd om hur en kraftfull trollformler som heter Dr Ilekhojie hjälpte mig att vinna lotteri, jag har spelat lotteri länge nu men jag hade ingen tur, allt förändrades när jag skickade ett meddelande till Dr Ilekhojie om att vinna lotteriet. mig att jag kommer att bli nästa vinnare han sa till mig vad jag skulle göra och jag gjorde det och 24 timmar senare skickade han mig lottonumren och jag spelade det. Jag kunde inte tro det, jag vann massor av dollar. Det var det bästa som någonsin har hänt mig i mitt liv. Om du vill vinna ett lotteri WhatsApp eller ring Dr Ilekhojie på detta nummer +2348147400259 eller maila honom på gethelp05@gmail.com

    SvaraRadera


  6. Gud välsigne Dr. Ilekhojie för hans fantastiska arbete i mitt liv, jag fick diagnosen HERPES sedan 2009 och jag tog mina mediciner, jag var inte nöjd med att jag behövde få ut HERPES ur mitt system, jag sökte efter något möjligt botemedel mot HERPES Jag såg en kommentar om Dr. Ilekhojie, hur han botade HERPES med sin örtmedicin, jag kontaktade honom och han vägledde mig. Jag bad om lösningar, han startade botemedlet för min hälsa, han skickade mig medicinen via UPS SPEED POST. Jag tog medicinen som ordinerats av honom och 2 veckor senare blev jag botad från HERPES, Dr. Ilekhojie du är verkligen bra, behöver du hans hjälp också? Varför kontaktar du inte honom via: (gethelp05@gmail.com) eller så kan du också nå honom på telefon: +2348147400259
    DOKTOR ILEKHOJIE KAN LIKA BOTERA FÖLJANDE SJUKDOM:-

    HIV/AIDS
    HERPES
    CANCER
    ALS
    STD
    HEPATIT B
    VAGINAL LUKT

    Kontakta honom idag och få ditt problem löst

    SvaraRadera
  7. HUR JAG FÅTT TILLBAKA MIN EX-PARTNER TILL MIG
    Detta vittnesbörd är en sann historia och jag heter Monika Simun. Hur jag kom i kontakt med DR ISIKOLO var också genom ett vittnesbörd skrivet om honom och jag har också stött på många vittnesmål om hur han har hjälpt andra med deras liv. Att komma tillbaka med ett ex är en av de mest inre känslan som många människor skulle älska att uppleva, särskilt eftersom dessa minnen med vårt ex alltid grumlar vårt sinne när någon annan gör några av de saker som vårt ex brukade göra. Jag var ensamstående förälder i nästan 3 år och även om min före detta man var långt borta från mina barn önskar jag fortfarande att han en dag kommer tillbaka till mig. Den här trolldomsläkaren jag stötte på, känd som DR ISIKOLO, hjälpte mig med mina önskemål och jag är glad att kunna säga att jag är tillbaka med min före detta make och jag är mycket glad att dela vittnesbördet med alla så att de också kan träffa denna DR ISIKOLO och lösa deras problem. Jag vet inte vad andra kan känna om att få sitt ex tillbaka i sitt liv men jag vet alltid att det finns en välsignelse i förklädnad med bara en enda återkoppling med ett ex. Om du vill komma tillbaka med ditt ex, kontakta denna fantastiska DR ISIKOLO på hans WhatsApp +2348133261196 eller e-post: isikolosolutionhome@gmail.com

    SvaraRadera
  8. Min man lämnade mig och våra två barn för en annan kvinna i 6 månader. Jag försökte vara stark bara för mina barn, men jag kunde inte kontrollera smärtan som plågar mitt hjärta. Jag blev sårad och förvirrad. Jag behövde hjälp, så jag gjorde en research på internet och hittade en sida där jag såg folk prata om Dr Ilekhojie och hur han hjälper människor. Jag kontaktade honom och han gjorde en försoningstroll på mina vägnar. Till mina överraskningar kom min man tillbaka hem efter några dagar. Det var så vi återförenades igen och det var mycket kärlek, glädje och frid i familjen. Du kan också kontakta Dr Ilekhojie om du har liknande problem angående ditt äktenskap eller förhållande. Hans e-post; gethelp05@gmail.com eller Whatsapp +2348147400259

    SvaraRadera