onsdag 16 april 2014

Wednesday

Precis tryckt i mig lite frukost och ska snart fara ut till stallet och rida en sväng, gör nästan alltid klart morgonfixet i stallet innan jag far hem på frukost då jag ibland har lite svårt att äta direkt på morgonen. Sen blir det jobb, 11.45-21.00, så även i morgon men då blir det 07-16. Därefter blir jag påskledig (läs påskplugg!) i fyra dagar. Ska bli så skönt! Nästa vecka blir det tre dagar intro på Tallgläntan i Hackås så är det ännu större chans att få jobba när jag lagt mig tillgänglig. Yaaay.

Tyvärr ser det ut som om Sonja sträckt sig i bak så hon haltar i traven. Så i natt fick hon stå inne och nu går hon i egen hage för att slippa flytta sig för de andra två hela tiden.

Nej, nu måste jag fara så jag hinner rida och fixa allt innan jobbet kallar! ;)

Dottla, bild från Lidköping - 2012

Ailo, blid från Lidköping - 2012



2 kommentarer:

  1. Jag är likadan, kan inte äta direkt utan måste jobba först, eller när hästarna är på bete, gå power walk. Sedan ryms det mycket god frukost i magen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur! Blir så mycket bättre när man fått göra något innan morgonmaten! :)

      Radera