tisdag 29 januari 2013

mornin

Var helt slut när jag kom hem igår kväll. Fick lite thaimat av Helen innan jag gick in till oss. Fick bli snabbmockning av alla boxar då jag var så sjukt trött i kroppen. Alla tre fick komma in och vila under natten. Kikade igenom Challe och han såg ut som vanligt. Lite gallig i bakbenen pga den tappade bakskon men annars var det inga fel på honom. I morse när jag släppte ut dom var han fortfarande fin och haltfri. Eftersom det är så förbannat svårt att få tag på hovslagare häromkring så får herren klara sig på tre skodda hovar till på lördag. Jag har inga verktyg här hemma så jag kan tyvärr inte plocka av andra bakskon. Annars hade jag gjort det och filat till kanterna lite så att han inte fläker upp sig.

Nu ska jag snart brumma iväg på jobbelijobb. Gött med sovmorgon. Börjar inte förrän tio.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar