tisdag 3 juli 2012

Hellu

I dag startades min dag med en härlig 3 km lång powerwalk. Två kg i varje hand och bra musik i öronen. Så himla gött. Stretchningen efteråt var också väldigt skön! Nu har jag precis ätit frukost; två rostade mackor med ägg och majonnäs tillsammans med en väldigt matig smoothie. Mumsigt. Tänkte gå ut och pyssla om pållen, köra markarbete/nh och låta henne tänka lite. Vi får se på vilket humör hon är idag. Igår kom hon travandes till mig när jag ropade på henne i hagen. Myshästen!

bjuder på lite bilder på mina fina, underbara, älskade djur!

Älskade Vovveliten. Saknar henne extra mycket en dag som denna! <3

Vill ut och köra med finaste D!

Ailo!

Finaste D!

Jag och bästa hästen i världen! <3

Vovveliten som bebis! <3

Åh så sööööt! <3 Älskade, fina Ailo!

BebisAilo!


Fröken D!

Goaste Vovveliten. Saknaden är stor när jag ser den här bilden! Bara en månad!

Knäppisarnas <3

Bästa hunden!

Bästa hästen!

<3

<3

<3

Prins Caspian!


Ailobailobusfrö! <3
Åh,längtar tills Vovveliten kommer tillbaka hit till mig. Hon har det ju bra hos mamma, men jag saknar henne sååååå! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar