måndag 26 mars 2012

slappis

Haft en slappardag idag! Körde in Caspian till djurkliniken vid åtta i morse, och la mig och sov igen så fort jag kom hem. Sov till halv ett, välbehövligt! Gjorde en smoothie och två rostade mackor med ägg och majjo på sedan satt jag och Ailo ute i solen och njöt tills det var dags att hämta pissenissen. Han förlorade nämligen bollarna idag och blev dessutom öronmärkt. Gött!

Nu är Caspian supertröttis, Ailo lite uttråkad och jag mätt och belåten. En härlig dag helt enkelt! Fick faktiskt stoppa mig själv, hade lite spring i benen efter middagen. Jag sa att idag skulle vara en vilodag för kroppen då jag sprungit 8 dagar på raken, promenerade långt och var på styrkepass igår. Det kändes som ett måste att ha en dag där inget kroppsligt arbete skulle utföras.

Men i morgon blir det på med löparskorna för som det ser ut nu så tränar jag inför Göteborgsvarvet i maj. Huuuuuh. Får väl se om jag får tag i en biljett och kan delta....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar