söndag 13 november 2011

hellu everybody

Tröten tjej. Ovanligt va? Hehe.

Idag har jag städat och bara tagit det lugnt. Kände att motivationen vad det gäller ridning eller arbete med häst var långt borta så jag gick bara och satte mig i hagen, som ni såg i ett inlägg innan. Men det var så skönt, att bara sitta vid Dottla och titta på hästarna. Höra  henne äta, mala hö:et mellan tänderna. Kändes så otroligt skönt och jag fick tillbaka lite energi av att vara där. När jag kom in igen tog jag tag i mig själv och lagade mat, som ni också sett i ett tidigare inlägg. Jag kände mig verkligen duktig då. Efter maten tog jag ut Ailo på en promenad vilket var uppskattat.  Att jag dessutom torkar lever i ugnen till vovven just nu tror jag är än mer uppskattat. Om någon timme ska jag gå ut och plocka in min lilla pålle men fram till dess ska jag bara ligga isängen och må gott med min älskade vovveliten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar