tisdag 18 oktober 2011

P for promenix

I dag är det väldigt tråkigt väder. Det regnar. Och regnar lite mera. Och lite till.

Så när jag tog vovveliten och liten grå på promenix så var det inte helt oväntat att vi såg ut som dränkta katter när vi kom tillbaka. Men men, inget att göra åt. Ailo passade på att rulla sig i kogötsel så det blev duschen för hennes del när vi kom hem. Dôttla skötte sig helt okej på promenaden. Hon tyckte det var lite tråkigt men hittade inte på något otyg för det. Skönt! Hennes svullna knä är mycket bättre och så fort vi promenerat en stund så minskar svullnaden. Det känns bra!

Nej nu ska jag kika på film innan jag tar och jobbar med Raudi (uttalas Röjdi tror jag) och senare i eftermiddag ska jag lämna och hämta lite saker hos Nyströms.

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar