torsdag 22 september 2011

Spikmatta i täcket till hästar

Bra eller inte, vad tror ni?

Klicka på bilden för att komma till hemsidan...

Jag tror det kan vara riktigt smart, skulle vilja ha ett i stl 125 till Dôttla, kan man få önska sig det av..? typ tomten...? 

Dock lite väl dyrt, 3700 kr. 

Men jag tror på att ett spikmatt-täcke tillsammans med magnetskydd skulle vara super för hästarna. En stund innan eller efter ett arbetspass, eller varför inte en stund under hästens lediga dag? Magnetskydden sätter fart på blodomloppet i benen och kan vara bra för hästar som svullnar i benen under natten, inne på box.

Klicka på bilden för att komma till hemsidan!
Magnetskydden kostar 695:-


Finns massa bra hos Magnethealth som jag bra gärna skulle vilja ha till Dôttla då jag vet att det fungerar, (Wojjedojje hade ett par magnetskydd som fungerade super på honom). Men så är jag ju inte gjord av pengar och det finns lite andra prioriteringar än just dessa saker just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar