fredag 30 september 2011

FLYTT

Om några timmar lastas Dôttla in i transporten och flyttar in på en islandshästgård där hon ska gå i en stor härlig flock på lösdrift! Så förvänta er bilder från ihopsläppet inom kort (som nu från början är med en eller två andra hästar från flocken)! Om någon vecka flyttar jag också  in på gården vilket jag ser fram emot!

Jag kommer jobba rätt mycket nu i några dagar (tom. den 11 oktober på Stadt) och det är superbra då jag åker förbi Dôttla på hemvägen! Underbart bra utveckling, eller hur?

Nu ska lilla damen få vila i någon vecka, pga hennes flytt, nya flocken, mitt jobb osv, och dessutom ska hon få en helkroppsmassage för att släppa på lite spänningar! Det låter som en bra plan för min fina liten grå, va?


Aja, see ya later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar