onsdag 20 juli 2011

nu säger jag god natt...

Efter att ha läst bort hela dagen, ätit god mat och svullat glass så känner jag att en god natts sömn är på sin rätt nu, så det blir lätt som en plätt att städa på hotellet imorgon...! Håller ni inte med? ;) Hahaha, så mycket för dagens planer. Men vi körde i alla fall ett kort voltigepass på Bobby Brun också och promenixade en skön sväng med Ailo så några grejer har vi allt plockat bort från att göra listan....

Imorgon jobbar jag som sagt på Stadt medan Jenny och Annika (Bettans syster, mammas kusin och alltså Jennys moster) styr kosan mot Örebro med Anton (Jennys häst, för er som inte vet det) bokstavligt talat i släptåg. De ska nämligen åka och knäcka till honom hos indian-mirakel-kiropraktorn Mikael. Synd för mig, att jag inte fick följa med, men kul med klirr i kassan.

Men nu ska jag sussa efter dagens hårda slit, not, och bara tagga inför morgondagens arbetsdag!
God natt alla goa och glada läsare och sov så jäkla gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar