onsdag 6 april 2011

School

Sitter nu på skolan och lyssnar på redovisningar om stora städer. Lärorikt. Igår åkte jag och Pauo till Elin i Vemdalen, påvägen dit stannade vi på dollarstore där vi handlade lite djursaker. Hundleksaker, katt och hund mat osv. Hehe. Sedan åkte vi fel en sväng men vi skrattade bra mycket åt det så det var ju bara till glädje. När vi kom fram blev det en kort rundtur i Elins place, innan vi åkte till Elins mamma och stugan hon hyr. Sjukt fin stuga och en grym planlösning. Där blev det ansiktsmask och  bastu innan middagen. SKÖNT. Pluggade faktiskt lite till provet också, bra! Åt god middag och så kom Madde dit. Trevligt! Satte oss i Soffan och kikade på när Elin spelade The Sims medeltiden, ungefär då somnade jag. Klockan nio på kvällen. Hehe. Vaknade vid halv åtta och försökte väcka sömntutorna som varit uppe till 12. De var inte intresserade av att kliva upp så jag läste igenom häftet en gång till och körde lite mental träning med Lars Erik Uneståhl. satan vad hans röst är tråkigt, men bra meditationsröst. Hehe. Åt frukost när alla tagit sig upp och brummade mot Östersund vid 10. Nu sitter jag på skolan då. Får väl se om det kommer fram några fina bilder eller om de får stanna inom privata väggar! ;)

I kväll blir det ev. utgång för att fira att vi klarade provet. Gött. Saknar min hund och häst!
Pussen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar