torsdag 24 mars 2011

Snöstorm

Det både stormar och snöar här, då kallas det snöstorm va? Usch. Jag mår bättre men vågar mig inte ut i snöovädret, är rädd för att halka då det är blankis under snön. Hundarna har fått rasta sig själva på gården, jag har gjort det enkelt och bara släppt ut dem. Dock skedde en liten olycka då Ailo gjorde det inne pga vädret. Hon är inte ett fan av kalla eller för blåsiga dagar...

Jag har legat inne och gjort mest ingenting hela dagen, men jag har faktiskt varit och hämtat Viktor i Brunflo och där beställde vi pizza så att vi slapp laga middag. Hehe. Skönt. Jag ska ut och mocka och fixa stallet senare ikväll så får hästarna komma in även i natt då det som sagt är storm här. Irritersamt!

Min arbetskollega ringde och bad mig ta ett pass i morgon så jag jobbar på Sibylla mellan 15.00 och 19.00 i morgon, ska bli riktigt roligt då det känns som om det var evigheter sen jag jobbade! Och sedan jobbar jag och Viktor i badhusparken i helgen. Skoj, ni kan ju komma och hälsa på om ni känner för det. Beroende på vädret så blir det ev en hundträning tillsammans med Linnea och Love för Anette. Ser fram emot det, förutsatt att det blir av! :)

Pussen på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar