onsdag 2 februari 2011

Skrothunden

Jag och Ailo gick och la oss tidigt igår kväll. Yepp. Så då blev det nattligt toabesök istället, upp klockan 01.00 för att uträtta ärendena. Tierd Tierd! Både jag och Ailo lyckades somna om bra igen, skönt! Väckarklockan ringde 06.40 eftersom jag skulle väcka Cornelis, och ge hästarna morgon hö. Nu sitter jag här och har kommit fram till en liten dagsplanering!


  • Sova en stund till
  • Frukost
  • Ev städa lite när jag klivit upp, om tiden finns!
  • Skjutsa Viktor till skolan och själv åka och gymma.
  • Gå på enda lektionen för dagen, 11.55. (Jag får stanna hemma om jag vill för läraren men eftersom jag ändå ska in med Viktor och behöver gå på stan så är det lika bra att gå och lyssna på redovisningar).
  • Äta lunch?
  • Gå en snabbis på stan! Köpa stallvantar och linement.
  • Åka hem till hundar och hästar.
  • Släppa in hästarna en stund, pyssla med Ailo, ev plugga eller städa.
  • Skrittarbeta Wojje en sväng, tror han behöver det efter gårdagens tur, plus massage och stretch!
  • Jobba D på något sätt, får se vad jag känner för. Plus massage och stretch!
  • Ev. laga mat.
  • Plugga och/eller städa, underhålla Ailo.
  • Natta hästarna
  • Sova

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar