tisdag 8 februari 2011

Balklänning




Är så otroligt kär i denna klänning. Tittade på den förra året när jag följde med Elin, då hon skulle prova och visa sin balklänning. Tur som jag har ibland så fanns den kvar! Trots att det var typ ett år sedan jag tittade på den. Aja, har jag råd ska jag köpa den och fan i mig gå på balen. Men det svider så i plånboken jag knappt har. BAJS! Jag vill så jäkla gärna ha denna. Haha, ser inte så mycket ut för världen men den är så himla mycket jag.

Btw, linis som fotat bilderna om ni inte förstod det! ;)

3 kommentarer:

  1. KÖP Den! Man tar bara studenten en gång i livet! Mois

    SvaraRadera
  2. Om den är ett helt åt gammal borde du väl kunna få den för halva priset! Fram med förhandlingstekninken och pruta.......mammsen

    SvaraRadera
  3. Men väldigt fin är den!!!!mamma

    SvaraRadera