fredag 17 december 2010

Dóttla

Klev upp klockan 06.00 och släppte ut skruttarna. Kände igenom Wojjes rygg och han visade inga tecken på smärta! Mitt täcktrick fungerade alltså :D Fast när jag kom in i stallet låg hans nattäcken på golvet i boxen. Hmmm. Han fick i alla fall på sig sitt vintertäcke innan de fick springa ut. Bra Bella! Det började nämligen snöa senare under morgonen.

Efter att ha släppt ut pållarna gick jag tillbaka in och la mig och sov igen. Självklart försov jag mig så att det inte var någon idé att åka in till skolan. Great! Tog tiden i akt och gick ut och mockade i stallet. Hämtade in pålle och gick ner till ridplanen där vi jobbade lite löst. Försökte filma lite och tyckte att jag lyckades rätt bra med filmningen. dock gick träningen sämre eftersom det var svårt att ge rätt signaler, byta spöhand och samtidigt försöka filma. Tyvärr misstog jag mig rejält och de två filmerna som jag fick till suger då jag rör mig mycket (för att kunna filma) och dessutom filmar himlen x antal gånger!

Uppvärmning och lite jobb:


Lite mera mer seriöst:


Som ni ser, jag suger på att filma och försöka träna samtidigt. Både jag och D blir störda av det! Förhoppningsvis kommer Lina ut något i helgen och kan filma och fota lite! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar