fredag 8 oktober 2010

Ny bloggportal

För någon dag sedan klickade jag mig in på min blogg.se blogg och insåg att en massa saker har försvunnit. Till exempel så hade väderprognosen försvunnit och arkivsidan/menyn på bloggens "startsida". Jag försökte då ändra tillbaka till en av blogg.se:s egna designer (vilket ni ser reultatet av också!) men meny/arkivdelen är fortfarande inte där den ska vara. Inte heller är inläggen i bra storlek, om man skrollar ner lite på sidan, vilket ger ett väldigt konstigt intryck. Förutom det så strular det ganska mycket när man skriver ett inlägg, det kan se bra ut i förhandsvisningen men publicerat blir det fel och då måste jag gå in och ändra i html-koderna för att få det rätt, eller i alla fall hyfsat. Så nu har jag bytt hit till blogspot.com

Och nu ser adressen ut så här truhoppochkarlek.blogspot.com, precis som innan alltså fast med blogspot.com på slutet istället för blogg.se!  ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar